.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا مجتمع ورزشي كارگري در بابل رها شده است؟

از مصوبات سفر اول رياست جمهوري، مجتمع ورزشي كارگري هتك پشت بابل نيمه كاره رها شده و جوانان اين روستا را با مشكل مواجه كرده است.

از مصوبات سفر اول رياست جمهوري به استان مازندران احداث مجتمع بزرگ ورزشي كارگري روستاي هتك پشت واقع در جاده بابل قائمشهراز سوي اداره كار و امور اجتماعي بوده است كه كلنگ اين مجتمع خرداد ماه سال 87 در زميني به مساحت 30 هزار متر مربع به زمين زده شده است.
بر اساس قرارداد، اداره كار و امور اجتماعي بابل متعهد شد ظرف مدت دو سال، سوم خرداد ماه سال 89 اين مجتمع احداث و به بهره‌برداري رسد اما در حال حاضر به دليل سهل‌انگاري اداره كار و امور اجتماعي بابل اين مجتمع ورزشي نيمه كاره رها شده و جوانان اين روستا به دليل عدم وجود فضاهاي ورزشي به اعتياد و مواد مخدر روي آوردند.

*40 سال در انتظار مجتمع ورزشي
عضو شوراي روستاي هتك پشت در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به اينكه هدايت جوانان به سوي هنجاري‌هاي اجتماعي و اخلاقي و دور نگه داشتن جوانان از بزهكاري‌هاي اجتماعي از دغدغه‌هاي مهم مقام معظم رهبري و رياست جمهوري بوده است اعضاي شوراي روستاي هتك پشت نيز در راستاي گام برداشتن سلامت جسمي و روحي و پركردن اوقات فراغت جوانان اقدام به احداث مجتمع ورزشي و فرهنگي كرده است.
شكرالله رضانژاد افزود: پدران ما حدود 40 سال قبل زميني را براي انجام فعاليت‌هاي ورزشي در اختيار جوانان قرار داده تا جوانان روستا در اين ورزشگاه به تقويت جسم و روح خود بپردازند.
وي بيان داشت: با پيشنهاد اداره كار و امور اجتماعي بابل زمين اين ورزشگاه به مساحت 30 هزار متر مربع براي احداث مجتمع ورزشي كارگري در اختيار اداره كار و امور اجتماعي بابل قرار گرفت و از مصوبات سفر اول رياست جمهوري نيز براي احداث اين مجتمع بودجه و اعتبار خاصي تخصيص يافت.
رضانژاد تصريح كرد: بعد از انعقاد قرارداد بين دهياري و اعضاي روستاي هتك پشت با اداره كار و امور اجتماعي بابل، كلنگ اين مجتمع بزرگ ورزشي در خردادماه سال 87 به زمين زده شد و اداره كار متعهد شد ظرف مدت دو سال اين مجتمع را احداث و خردادماه سال 89 به بهره‌برداري برساند.
وي افزود: در ارديبهشت ماه سال جاري نيز طي بازديدي كه مسئولان استان و شهرستان بابل از اين مجتمع به عمل آوردند قول مساعد دادند در هفته دولت سال 89 اين مجتمع به بهره‌برداري كامل رسد.
رضانژاد تصريح كرد: برخلاف وعده مسئولان درب اين مجتمع ورزشي در هفته دولت سال جاري كاملاً بسته شده و در حال حاضر اين مجتمع نيمه كاره رها شده است.
وي با اشاره به اينكه اداره كار و امور اجتماعي در انجام تعهد خود قصور كرده است، افزود: اين قصور و تاخير سبب بلاتكليفي جوانان شده است.
رضانژاد بيان داشت: اعضاي شوراي روستاي هتك پشت طي نامه‌هاي مختلف قصور و كوتاهي اداره كار و امور اجتماعي بابل را به استانداري مازندران و مسئولان استان رسانده‌اند اما تاكنون هيچ اقدامي از سوي استانداري مازندران براي رفع اين مشكل صورت نگرفته است.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر با ارسال نامه‌اي به رياست جمهوري از ايشان درخواست كرديم براي حل مشكل جوانان اين روستا اقدام جدي به عمل آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.